piątek, 21 września 2018

Ogłoszonko!

Kochani czytelnicy blogu Filozofia Star Wars!

Z powodów niezależnych ode mnie (między innymi zdrowotnych) jestem zmuszony na czas nieokreślony zawiesić moją aktywność na blogu. Nie wiem czy będzie to tylko krótka przerwa trwająca miesiąc, dwa miesiące czy może rok... Nie wiem i nie jestem w stanie tego określić. Mam za sobą opublikowane około 90 postów, które pisałem od roku i pewnie kolejne tyle w planach. To była dobra przygoda... Jakiekolwiek oferty współpracy, propozycje tematów filozoficznych, recenzji, streszczeń, opinie można nadal dodawać w komentarzach - kto wie, może uda mi się kiedyś wrócić do blogowania. Na obecny rok szkolny 2018/2019 miałem przygotowane już prawie wszystkie tematy artykułów filozoficznych, a przynajmniej ich konspekty, szkice, więc tym bardziej z żalem odstawiam blogowanie, mając nadzieję kiedyś do niego wrócić... 

 Póki co, na czas nieokreślony blog zostaje zawieszony. Miłego starwarsowania! 

1 komentarz: