czwartek, 12 kwietnia 2018

Filozoficzny Czwartek - #choroba

Kochani! Z powodu złego stanu zdrowia nie udało mi się dziś ukończyć artykułu na temat bycia bohaterem w świecie Gwiezdnych Wojen. Tworzyłem artykuł od dwóch tygodni, poprawiałem, zmieniałem i ostatecznie nie dotarłem do jego końca, ani do zadowalającej połowy tego, co chciałem przekazać. Mimo że temat błahy, banalny i większości intuicyjnie znany - każdy potrafi powiedzieć, kto to bohater - to miałem problem z wyrażeniem tego w słowach, zwłaszcza, gdy nie miałem organizmu w pełni... działającego? Zostawiam do zastanowienia się cytat, który miał stanowić bazę dla artykułu i...prawdopodobnie Filozoficzny Czwartek zawita na bloga za tydzień! :) Dobrego dnia!

"Trudno jest podać definicję bohatera. Mogę powiedzieć tyle, że jest to ktoś, kogo prawdopodobnie trudno zauważyć, jednak kiedy zorientujesz się, czego dokonał - i jak skromnie się zachowuje - przekonasz się, że jesteś kimś mało znaczącym. Od tej pory ci, którzy chwalą się swymi dokonaniami na lewo i prawo, obrażają twoje uczucia zdecydowanie bardziej niż dotąd" (Wojny Klonów, str. 216).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz